Hírek
a magyar református oktatás-nevelés világából
2009. július 21., kedd
Egyházak és oktatás - tanulmányok
EGYHÁZAK ÉS OKTATÁS
Educatio folyóirat 2005/III szám
Vendégszerkesztő: Pusztai Gabriella, Rébay Magdolna
Tartalomjegyzék
Tanulmányok
Kozma Tamás: Egyházi iskolák - interkulturális nevelés
Imre Anna: A felekezeti középiskolák jellemzői a statisztikai adatok tükrében
Tomka Miklós: A felekezeti oktatásügy társadalmi megítélése
Neuwirth Gábor: Egyházi iskolák eredményességi és „hozzáadott érték” mutatói
Jaap Dronkers & Róbert Péter: A különböző fenntartású iskolák hatékonysága: nemzetközi összehasonlítás
Pusztai Gabriella: Társadalmi háttér és iskolai pályafutás
Kopp Erika: A református középiskolák identitása
Ambrózy Áron & Katona Krisztián & Rosta Gergely: 30 kilométer – sok vagy kevés?
Papp Kornél: Az egyházi közoktatás finanszírozása
Polónyi István: Az egyházi közoktatás néhány oktatásgazdasági sajátossága
Valóság
Interjúpartnereink: Hoffmann Rózsa, Szilágyiné Dr. Szemkeő Judit, Csorba Péter
Kutatás közben
Közvélemény és helyi konfliktusok a hazai felekezeti oktatásügy utóbbi másfél évtizedében (Révay Edit)
Középfokú egyházi iskolák a romániai magyar kisebbségi oktatásban (Fóris-Ferenczi Rita)
A vallásoktatás a posztszocialista Oroszországban, Szentpétervár esete (Marina Vorobjova)
Ukrán ortodox papi szeminaristák nézet- és értékrendszere (Ljudmila Filipovics & Natalja Gavrilova)
Szemle
Vándorló narratívák (Pusztai Gabriella)
Konzervatív és reformer irányzatok küzdelme az újraegyesítés utáni német egyházakban (Gáti Annamária)
Hídverők - az európai-arab párbeszéd oktatáspolitikai vetületei (Nagy Éva)
Vallás és oktatás kapcsolata egyház nélkül? (Tamás Gábor)
Összegzés
Summary
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Újabb bejegyzés
Régebbi bejegyzés
Főoldal
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése